你乜「水」?原來洗米水都可以亮肌?

你乜「水」?原來洗米水都可以亮肌?

識用洗米水,從此告別黑班、暗啞肌!唔洗再驚曬太陽受自由基侵害~

作為以植物為主要成分的品牌,我地一直都非常推崇一系列的草本爽膚水。由舒緩嘅玫瑰水到超級補濕嘅蘆薈汁,佢地點止「水」咁簡單?

在眾多水系精靈入面最出類拔萃嘅,莫過於米水:你無睇錯,就係阿媽日日洗完米後留低嘅一盤乳白色、滿載澱粉質嘅水。洗米水比起佢啲香豔嘅花露水同學們踏實樸素好多,但其美顏功效一啲都唔輸蝕,幾世紀以來一直都被供奉係護膚界神壇。今時今日你大可在各大日韓甚至歐美護膚品中發現佢嘅影子,特別係提亮膚色嘅產品,更加鐘意加入米水。

如果你仲係半信半疑(小編心諗:早知我每日勤力啲幫阿媽洗米......),就千祈唔好錯過以下懶人包,幫你拆解米水亮肌真諦!

米水四大營養,活肌爽膚提亮

2013年美國一個研究顯示,米水有助減低UV紫外線對皮膚造成的傷害。所以,護膚時使用米水,不但為皮膚築起UV防護網,更可以提亮膚色,令皮膚回復柔嫩。

更重要嘅係,米水可能仲有修復受損肌膚之效,尤其經歷過雨打風霜、辛勤工作的皮膚。傳說古代日本女性每天在米稻田中耕作,但雙手仍維持少女般不經摧殘的柔嫩,米水護膚的功效便一直傳頌至今。

好多人都以為米水只係一種成分,其實佢係好多種不同成分嘅混合體,包括大量維他命、胺基酸及礦物質。正因如此,米水功能多多,既可舒緩、鎮靜皮膚,又可保護敏感肌。

即刻等我地睇下米水入面四大護膚元素啦!

#1: 麴酸

米水中最為外人知曉的成分就係麴酸;佢出名有提亮、防真菌及防菌功效。

麴酸最厲害嘅地方,係佢可以抑制黑色素生成。黑色素係皮膚天然製造的色素,黑色素的多寡會決定我地嘅眼珠顏色、頭髮顏色及膚色。黑色素亦經常係疤痕組織及黑斑內發現。

麴酸可以阻止身體內酪氨酸的形成,而酪氨酸就係生產黑色素時一種重要的胺基酸。換而言之,麴酸間接降低身體黑色素產量,故而有助提亮膚色,同時減退疤痕。另外,麴酸的防真菌、防菌作用可以防止暗瘡細菌形成,減低暗瘡爆發機率。

#2: 阿魏酸

米水就同其他草本原料一樣,含豐富抗氧化成分。其中一種最顯著的就係阿魏酸;佢係對抗自由基嘅小先鋒,所以係逆轉肌齡嘅關鍵。

阿魏酸仲可以同其他抗氧化成分例如維他命C同E聯手,發揮更大效用。但築起自由基防護網之後,呢啲維他命就可能太短命,葬身沙場;阿魏酸正好發揮穩定維他命嘅功用,令佢地無咁快失效。2005年一個研究亦提出,阿魏酸防光害嘅特質係混合維他命C及E後,將會加倍。

#3: 維他命E

維他命E係一隻可溶於脂肪的強效抗氧化劑,佢嘅主要功效包括消炎、促進皮膚及免疫系統健康,同時對抗自由基。

成日曬太陽可能令皮膚和頭髮受到UV紫外線傷害,而米水入面嘅維他命E就可以舒緩呢啲傷害。根據俄勒岡州立大學研究所示,維他命E可吸收UV紫外線,好似防護盾咁保護皮膚免受環境侵害。

#4: 尿囊素

尿囊素呢種複合物係好多植物裡面都搵到,包括洋甘菊及紫草(聚合草)。佢百變的特質令佢被靈活運用於各種補濕產品中,有效防止皮膚過乾,同時舒緩、提亮。尿囊素更可促進膠原增生、刺激纖維母細胞生長,逆轉肌齡、延緩衰老。簡單黎講,尿囊素可令皮膚變得更有彈性,同時減輕細紋及皺紋。

如何在日常護膚程序中加入米水

米水可以係護膚及護髮程序中發揮巨大作用,而且一啲都唔難整,你甚至可以嘗試DIY米水,自己動手做。

不過,要真正解鎖高濃度米水嘅護膚作用,都係使用經過實驗室精心研配的產品好啲。

我地嘅米釀活膚精華有助呵護皮膚、修復被陽光侵害的受損細胞,令臉龐散發健康神采。雖然本產品含抗氧化成分,但佢並不能取代正宗SPF防曬產品,所以唔好偷懶唔搽防曬啊!

如果再講得深入啲,米釀其實即係經發酵嘅米水;有個通俗啲嘅名,就係清酒!清酒可以減淡疤痕、雀斑,減低老化帶來的痕跡。你亦都可以嘗試我地嘅亮肌精華及黑斑褪班膏,同樣有清酒呢樣成分。

使用米水要知多啲!

米水精華通常有分高濃度同輕盈兩種配方,無論用邊一種,都一定要先潔面及搽爽膚水;上完精華後,才使用補濕液及臉部精油。

米釀活膚精華日夜皆可使用,而且適合所有肌膚。取約五毫子份量,輕輕拍在微濕的臉上,等大約90秒,令皮膚完全吸收。

(我們所有產品都根據純淨原則親自挑選,我們只會推薦符合純淨護膚標準的產品。100% PURE™ 可能會自每一筆相關交易中收取小部分佣金。

本文純粹屬教育用途,並不代表任何形式的專業醫學意見、診斷及療法,亦不適合醫學實踐)

 


新文章