竹子迷霧蜜粉:最天然嘅蜜粉之選!

竹子迷霧蜜粉:最天然嘅蜜粉之選!

仲有四款色,梗有一款啱你!

 講到美妝界嘅無名英雄,必屬蜜粉!首先,佢地係控油方面功不可沒,而且可以柔化、修飾面部輪廓,遮蓋細紋及毛孔。但如果要搵一款做到以上所有功能又唔會過乾嘅蜜粉,就有啲難度。

所以,係時候介紹我地嘅竹子絲滑蜜粉出場!佢不含滑石粉、人造防腐劑及香劑,仲自帶一層柔光濾鏡。全因為我地加入左一種特別成分:竹矽。

認識竹子絲滑蜜粉

我地自家皇牌竹子絲滑蜜粉只有一種成分:竹矽。竹子本身係一種天然、可再生及用處多多嘅植物,你可以理解佢為一種生長速度奇快、「骨骼精奇」嘅巨型草。佢用途十分廣泛,無論作為建築原料、衣服、食品補給甚至化妝產品,佢都綽綽有餘。

竹子絲滑蜜粉的強大功效:

- 修飾面部瑕疵

- 遮蓋毛孔及細紋

- 控油

- 均衡膚色

- 塑造陶瓷感光滑肌

- 遮蓋黑班及暗瘡印

- 打造霧面妝感

提升彩妝持久力

甚麼是竹矽

唔知大家有無收過一盆迷你竹子盤景作為禮物呢?係中國傳統文化中,竹象徵長壽、富裕、力量及健康。

如果你有細心留意竹子嘅內部橫切面、即係佢中間空心個部分,你應該會見到一啲白色嘅粉末;個啲就係竹矽喇!

一啲水果、蔬菜、種子及全穀物中都含有矽,但竹子萃取嘅矽含量係最高,佢嘅有機矽含量高達70%!所以竹子可謂大自然界中嘅矽「暴發戶」。

竹矽如何令日常美妝更優秀?

矽,又稱二氧化矽,顧名思義就係由氧氣及矽兩種最常見的天然物組成,佢促進身體骨骼生長,維持身體內部發展。

當我地仲係小朋友時,體內矽含量充足,鈣質反而唔多夠。所以點解小朋友通常會皮膚靚啲、頭髮有光澤啲,就係咁解。隨著年齡增長,我地體內嘅矽含量會同鈣含量一齊下降,直到40歲過後,好多人都唔知我地身體已經嚴重缺矽。缺少矽嘅後果係會甩頭髮,多左皺紋。

為左避免呢個問題,唔少人會選擇服食矽營養補充品,令皮膚、頭髮及指甲保持健康。好多時呢類補充劑都含有馬尾油及其他維他命。由於竹矽本身有消炎作用,佢同樣可以發揮舒緩皮膚、補濕,甚至減退面部瑕疵等功效。

誠然,由身體內部改善健康係最重要,但我地選擇放咩護膚品係塊面上,都會影響身體健康。皮膚會吸收曬我地搽上面嘅所有野,即係所有外在物質最後都會內化入血;所以,日常美妝絕不能含有有害毒素。

四大配方,蜜粉有良方

竹子絲滑蜜粉有四隻色可以選擇,最適合尋找不含滑石粉產品嘅你;佢獨有嘅半通透、不皺皮、極致柔滑妝感,更係令唔少女士一試愛上。如果你想係粉底上再搽一層微微顯色嘅蜜粉,咁就唔好錯過我地嘅竹子絲滑蜜粉喇!

蜜粉內含的竹矽顆粒極度微細,即使對敏感肌而言都絕對溫和。我地係配方中加入天然水果 / 植物色素,例如桃、杏、木瓜、可可豆、薑黃及抗氧化綠茶,既可顯色又同時美顏。

我地有色蜜粉分淺、中、深三個色階,其半通透妝效令皮膚望落有天然光澤,唔會太實色。以下係完整色號列表:

- 無色。通透妝感,遮瑕度偏低

- 淺色。中性底色

- 中間色。中性底色

- 深色。暖調底色

如何使用竹子絲滑蜜粉?

所有蜜粉均可以在素顏時使用,當然你亦可以係搽完我地嘅果妍萃取粉底後再疊擦蜜粉。打開蜜粉蓋後,請使用無動物測試蜜粉掃輕輕係過濾網上繞一圈,令蜜粉均衡沾滿刷頭。然後輕輕係面部打圈式掃上蜜粉,記住:少數斷長計,唔洗太厚粉。完成後妝感應該係極致無瑕,猶如柔亮陶瓷肌般光滑。

小編私心加多句:呢隻蜜粉仲可以當乾洗頭水咁用!只要取少量於指尖,緩緩梳理瀏海,就可以營造蓬鬆空氣感!

淨係聽小編講,不如聽下真實用家評語:

- Sarah: 史上最佳蜜粉,沒有之一!太好用喇,無左佢真係出唔到街......質地輕盈不特止,仲可以柔化輪廓、俾到霧面感我。我成日搽完BB Cream、補濕液及二重肌粉底後搽佢,中午曬完一輪後塊面都無出咁多油,而且個妝都last得耐啲,仲要完全唔乾唔浮粉,100分!

- Weslie: 第二次回購,超值之選!油性肌嘅我終於搵到一隻啱我嘅蜜粉,上面後啲粉唔會一撻撻,感覺好清爽。

- April: 全天候唔溶妝之選!用完後我塊面又軟又滑,而且成分夠天然夠純粹。

- Allyson: 無得彈,定妝能力強之餘仲維持到全日霧面妝感,勁!

講左咁耐,相信大家都心思思想即刻試下呢款竹子絲滑蜜粉。我地都好想聆聽你地嘅意見!記得係Instagram上用 #100percentpure hashtag,同我地分享下你嘅使用心得!咁多位女神,Instagram 見!

 


舊文章 新文章